9 ianuarie 2008

Pentru o corecta informare

Din pacate situatia de la Institutul A.D.Xenopol se degradeaza tot mai mult iar domnul director Zub apeleaza la diferite persoane pentru a comite texte impotriva tinerilor sai colegi.Am hotarit impreuna cu prietenii mei "derbedei" , "mafioti" , astea sint doar doua din apelativele folosite de dinsul la adresa noastra să ne diversificam si noi mijloacele de comunicare cu lumea. Cei care doresc sa vada care a fost evolutia conflictului din institutia amintita, ce argumente am avut noi si cum am actionat dar si cum s-a comportat domnul director in tot acest timp, sint rugati sa intre pe noua adresa a blogului nostru
http://tinerixenopol.wordpress.com/
Ceea ce gasiti acum pe blogul nostru e doar o parte din "documentatia" strinsa.In cel mai scurt timp veti gasi toate actele si textele redactate despre un conflict pe care nu noi tinerii ni l-am dorit.
Va multumesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Esti tinar?